.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هادي ابراهيمي در گفتگو با خبرنگاران :
روز قدس، روز باور جهاني قدرت اسلام و مسلمين است
شمال نيوز : گزينه هاي متعددي روي ميز مسوولان نظام قرار دارد كه بستن تنگه هرمز يكي از آنهاست و اين البته زماني اجرايي مي شود كه ما نتوانيم از اين تنگه استفاده كنيم اما گزينه مهم تر ما در پروسه مقابله با تحريم اقتصادي رهنمود بارز و برجسته و راهگشاي مقام معظم رهبري ...
روز قدس، روز باور جهاني قدرت اسلام و مسلمين است

شمال نيوز : معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با اشاره به بركات و دستاوردهاي روز قدس گفت: كسي ترديد ندارد كه بيداري اسلامي جهان اسلام، مولود روز جهاني قدس است همانگونه كه مقاومت اسلامي و انتفاضه فلسطين نيز مولود روز جهاني قدس است .

به گزارش شمال نیوز، هادي ابراهيمي، كه در آستانه برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس با خبرنگاران گفتگو مي كرد، در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد اهميت ويژه روز قدس امسال را در چه مي بينيد، گفت: سوريه به عنوان پرچمدار مقاومت در خط مقدم مبارزه با رژيم اشغالگر قدس قرار دارد و مقاومت اسلامي لبنان در معرض بزرگترين توطئه جهاني متاثر از سرنوشت سوريه است و از طرفي مصر، آبستن حوادث متعدد درباره فلسطين اشغالي است و چشم اميد فلسطيني ها به اتفاقات منطقه و ماحصل بيداري اسلامي است و برپايي راهپيمايي هاي گسترده روز جهاني قدس در سراسر جهان، تنظيم كننده مواضع احزاب و سران جديد كشورهايي است كه بيداري اسلامي را تجربه مي كنند و از اين نظر مي توان گفت كه روز جهاني قدس، روز رجعت جهان اسلام به اسلام اصيل موسوم به اسلام ناب محمدي (ص) است كه دستاورد انديشه هاي امام راحل و از منويات مقام معظم رهبري ست.

خبرنگاري سوال كرد كه آيا اختلافات داخلي در كاهش نفوذ جهاني ايران مثلاً در فراخواني مسلمانان جهان به برپايي باشكوه روز قدس و يا افزايش رويكرد بيداري اسلامي به جمهوري اسلامي ايران تاثيري دارد؟ ابراهيمي در پاسخ به وي گفت: البته نمي تواند كاملاً بي تاثير باشد اما نمي تواند تاثير مطلق هم داشته باشد و بنابراين بهتر است با حفظ وحدت و يكپارچگي باز هم به چشم هاي جستجوگر مردم ارائه الگو كنيم تا به عنوان يك اتحاد بزرگ مانع از شكست اقتدار امروز شويم.

هادي ابراهيمي سوال خبرنگاري را كه پرسيده بود چرا بيش از همه دوره ها و دولت ها در مواضع تنش زاي سياست خارجي و ديپلماسي جهاني قرار گرفته ايم؟ پاسخ داد: كه ما در مواضع حق و حقيقت پيشگانيم و نظام سلطه مولد مواضع تنش زاست و مقابله ناروا و غيرقانوني كه در قبال دستيابي ما به تكنولوژي هسته اي راه انداخته اند، يكي از آن موارد و مصاديق تنش زايي اند كه غرب اين تنش زايي ها را به ايران منتصب مي كند.

ابراهيمي در پاسخ به خبرنگاري كه پرسيد: ايران براي مقابله با تحريم هاي گسترده جهاني و مشخصاً تحريم نفتي كه اقتصاد ملي بر آن استوار است، از چه سلاحي استفاده خواهد كرد؟ اظهار داشت: البته گزينه هاي متعددي روي ميز مسوولان نظام قرار دارد كه بستن تنگه هرمز يكي از آنهاست و اين البته زماني اجرايي مي شود كه ما نتوانيم از اين تنگه استفاده كنيم اما گزينه مهم تر ما در پروسه مقابله با تحريم اقتصادي رهنمود بارز و برجسته و راهگشاي مقام معظم رهبري ست كه طي آن نسخه اقتصاد مقاومتي را تجويز كردند تا دنيا با چشمان حيرت زده بنگرد كه ايران در تحت سنگين ترين فشارها هم تنها عقب نشيني نمي كند و تسليم نمي شود بلكه در اين شرايط هم رشد اقتصادي و فنآوري خود را رقم خواهد زد و مبتني بر ميدان دادن به بخش خصوصي و استفاده از پتانسيل سازمان هاي دانش بنيان به توليد سرمايه و افزايش درآمدها مبادرت ورزيده و به دنياي غرب مي فهماند كه متضرر اصلي اين تحريم ها ايران نيست، بلكه اين غرب است كه بزرگترين خسارت ها را متوجه اقتصاد آسيب پذير خود مي كند و در اصل از بحران اقتصادي استقبال مي كند.

در اين گفتگوي يكي از خبرنگاران پرسيد مازندران چه استقبالي از اقتصاد مقاومتي كرده است؟ ابراهيمي در پاسخ گفت: هدفمند كردن حمايت هاي بانكي از سرمايه گذاران مولد ايراني و بسترسازي قانوني براي تقويت ماندگاري سرمايه گذاران در استان و نيز فراخواني عام سرمايه گذاران به انگيزه تعيين تكليف نهايي شهرك هاي صنعتي، يكي از اقدامات ما براي استقبال از رهنمودهاي مقام معظم رهبري مي باشد و ما در گزينه دوم، از احياي استعدادهاي بخش كشاورزي استقبال كرده ايم و تمام همت خويش را بايد مصروف حل مشكلات كشاورزي بكنيم تا در يك جمله اينكه كشاورزي را به شغل مقرون به صرفه مبدل كنيم و كاري بكنيم كه اولاً از اين بخش به عنوان يك مركز درآمدزايي و ثانياً به عنوان يك مركز اشتغال زايي ياد شود و در مرحله سوم ما به توسعه و تقويت جهشي بخش گردشگري بپردازيم كه طي آن اهتمام خويش را متوجه درآمدهاي ناشناخته اي كنيم كه متاسفانه استان درك درستي از قابليت هاي آن نداشته است.

ابراهيمي در پايان اظهار داشت: برپايي باشكوه راهپيمايي روز جهاني قدس لبيك به امام راحل و رهبري معظم انقلاب به عنوان ولي فقيه زمان است و بنابراين هيچ كس نبايد و جايز نيست بدون عذر موجه در خانه مانده و در راهپيمايي شركت نكند، فلذا انتظار اين است كه مردم با حضور آتشين و مشت هاي آهنين خود، لرزه بر اندام صهيونيست ها انداخته و يك بار ديگر فرارسيدن زمان فرارشان را به آنها گوشزد كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : هادي , ابراهيمي , روز قدس
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1391
برادر هادی شما در جایگاه معاونت سیاسی استاندار لطفا" در حیطه مسئولیت خودتون یعنی بستن تنگه بد فرهنگی و بد پوششی در سواحل مازندران بکوشید نا بستن تنگه هرمز !!!!!!!!
من نمی دونم این خبر نگاران بعد از این که برادر هادی پست معاونت سیاسی را به اهلش دادن باز هم در مورد سیاست های نظام و تحریم های نفتی از ایشان می پرسند

حضرت علی فرمودند اگر در قبول مسئولیتی از شما بهتر و قوی تر کسی بود اشغال آن مسئولیت برای شما در یک نظام دینی حرام است

ارادتمند بچه حزب ا..ها ی گذشته حال آینده روح ا...
قبادی 26 مرداد 1391
یادمان نرود اگه روزی با معاون سیاسی استان کاری داشتیم باید این و آن را میدیدیم و ماه ها پشت درب میماندیم ولی این روزها شاید گذرتان به راهروهای سالن استانداری در ملاقات های این پدیده سیاسی افتاده باشد و این چیزی نیست جز نشان از یک نیروی اصولگرای مردمی ،همان چیزی که دکتر احمدی نژاد در دولت مردمی و پاک خود نهادینه کرد و مسئولین را اینگونه به مردم نزدیک کرد.
یادمان نرود وقتی سرالچ پایتخت اینگونه با بكارگيري سخيف ترين شكل ممكن براي لهجه مازندراني و داستاني كولي ها و ماجراهاي پرفراز و نشيب مهاجرت هاي غلط، عملاً مازندراني ها را بي هويت و يا داراي هويت سرگردان و آرزوهاي مبهم دانسته كه "عشق تهران" آنها را از شهر و ديارشان آواره تهران كرده است این هادی ابراهیمی بود که در قامت رعنای یک مدیر استانی صداوسیما را به باد انتقاد شدید گرفت و پایتخت را سبب ایجاد خدشه در عزت اجتماعی مردم این استان دانست.
یادمان نرود در روزگاری که مدیران استانی ما سفرهای خارجی را برای عمران و آبادی سرزمینمان پیشه میگیرند این پدیده سیاسی استانمان است که میگوید سفر به روستای کیاپی را به ترکیه ترجیح می دهم....
شمال نیوز فقط انتقادات هادی ابراهیمی رو پخش نکن
محمدجواد ق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.